Cennik dostawy
Paczka Pocztex
Poczta Polska
Waga towaru Kurier48 Kurier48 pobranie
1g - 25kg 9,00zł 13,00zł
Paczka Pocztex
Poczta Polska
Waga towaru Kurier24 Kurier24 pobranie
1g - 25kg 13,00zł 16,00zł

Kupując na kwotę powyżej 160zł dostawa GRATIS!

*szczegóły w regulaminie


BONUS! Do każdej przesyłki dołączamy miły gratis z naszej oferty do wypróbowania.


Pomoc

  1. Jak kupować w naszym sklepie?

    Staraliśmy się aby proces zakupów w naszym sklepie był prosty i przyjemny. Cały asortyment podzieliliśmy na odpowiednie kategorie - możecie Państwo poruszać się między kategoriami za pomocą menu umiejscowionego po lewej stronie. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani danym produktem, należy go dodać do koszyka za pomocą przycisku, który powinien być dostępny przy każdym produkcie. Liczbę sztuk danego towaru można zmienić z poziomu koszyka lub na stronie o danym produkcie - pole "Ilość". Chcąc zamówić wszystkie wybrane produkty należy przejść na stronę "Koszyk" - link do niego znajduje się nad wyszukiwarką lub przy każdym produkcie znajdującym się w koszyku - przycisk "Produkt w koszyku". Na wskazanej stronie macie Państwo możliwość zmiany asortymentu znajdującego się w koszyku. Następnie wybieramy rodzaj przesyłki, rodzaj płatności oraz wskazujemy dane do wysyłki oraz ewentualnie dane do faktury, jeśli takowa ma być wystawiona. Wszystkie pola oznaczone gwiazdką* są wymagane. Po wciśnięciu przycisku "Dalej" pokaże się dodatkowe okienko z podsumowaniem zamówienia, to ostatni moment na poprawę zamówienia - zielony przycisk "Cofnij". Jeśli wszystkie dane się zgadzają można potwierdzić zamówienie klikając w przycisk "Potwierdzam" - zamówienie zostanie poprawne złożone. Informacje o zmówieniu zostaną przesłane na Państwa adres e-mail a koszyk wyczyszczony z produktów. Po tym etapie klient nie ma możliwości samodzielnej zmiany zamówienia!


  2. Złożyłem zamówienie, ale chciałbym dodać jeszcze kilka produktów, czy jest to możliwe?

    Jeśli są Państwo zainteresowani dodatkowymi produktami prosimy złożyć kolejne zamówienie (tylko z dodatkowymi produktami) lub skontaktować się z obsługą sklepu.


  3. Podałem niepoprawne dane w zamówieniu, co mogę zrobić?

    Prosimy o kontakt w celu poprawienia danych.


  4. Dokonałem zakupów jako niezarejestrowany użytkownik. Gdzie mogę zobaczyć moje zamówienie?

    Na adres e-mail został wysłany unikalny link do podglądu zamówienia.


  5. Złożyłem kilka zamówień. Czy mogę za wszystkie zapłacić jednorazowo za pomocą płatności transferuj.pl?

    Niestety nie ma takiej możliwości, aby zapłacić zbiorczo za kilka zamówień wykorzystując płatności transferuj.pl. Prosimy o dokonanie zapłaty za każde zamówienie z osobna.


  6. Dlaczego nie wyświetla się przycisk "Dodaj do koszyka"?

    Przycisk "Dodaj do koszyka" może nie być widoczny, jeśli chwilowo danego produktu nie posiadamy na magazynie sklepowym. Możesz sprawdzić dostępność danego produktu na aukcjach allegro, ponieważ dzielimy nasz asortyment na dwa magazyny - sklep i allegro.


  7. Dlaczego nie mogę wpisać odpowiedniej ilości danego produktu?

    Nasz system nie pozwala wpisać ilości większej, niż jest aktualnie dostępna na magazynie.


  8. Co oznacza mail o treści "Status twojego zamówienia nr..... został zmieniony na: wysłane/odebrane".

    Jest to mail wysyłany automatycznie:
    - jeśli został wybrany sposób wysyłki pocztą lub kurierem - mail informuje o nadaniu przesyłki w dniu wygenerowania wiadomości zgodnie z wybranym sposobem nadania.
    - jeśli został wybrany odbiór osobisty - mail informuje o odznaczeniu zamówienia jako odebrane w dniu wygenerowania wiadomości.

  9. Jaki jest termin doręczenia przesyłki:
    - przesyłka firmowa polecona ekonomiczna (D+4) - 4 dni robocze od daty nadania
    - przesyłka firmowa polecona priorytetowa (D+2) - 2 dni robocze od daty nadania
    - paczka Pocztex Kurier48 (D+2) - 2 dni robocze od daty nadania
    - kurier DPD (D+1) - 1 dzień roboczy od daty nadania

  10. Co oznacza usługa Pocztex Kurier48?
    Jest to połączenie cech usługi typu kurier i paczki poleconej poczty polskiej. Przesykę w ciągu 48h doręcza do domu firma Pocztex, jeśli jednak nie zastanie nikogo na miejscu, pozostawia awizo, a paczka jest do odbioru w placówce poczty polskiej (odobnie jak w przypadku standardowej paczki).

  11. Jak ustalić koszt dostawy dla promocji "dostawa gratis pow. 160 zł")
    Refundujemy najtańszy sposób dostawy (najczęściej jest to pocztex kurier48 za 9zł) dla pierwszej paczki o wadze do 30kg (wraz z opakowaniem), co daje fizycznie masę netto ok. 25kg asortymentu
    a) płatność przelewem:
    - paczka Pocztex Kurier48 (standardowa opłata 9zł) - po uwzględnieniu promocji 0zł
    - kurier DPD (standardowa opłata 14zł) - po uwzględnieniu promocji 5zł
    b) płatność za pobraniem:
    - paczka Pocztex Kurier48 (standardowa opłata 13zł) - po uwzględnieniu promocji 4zł
    - kurier DPD (standardowa opłata 20zł) - po uwzględnieniu promocji 11zł
    Jeśli zamówienie składa się z kilku paczek, kolejne płatne są zgodnie z cennikiem dostaw.